Friday 9 October 2009

:::ari pertama di cameron highlands:::

salam...aiii....
haaaa....aritu aku ada janji nk gi tau sal trip aku sabtu ngan ahad lepas kan??? sbnrnyer aku sajer je nk join sal student ada Lawatan Keusahawanan & Pemasaran kat sana....yang join just kak fizah ngan anak2, kak bib ngan anak, kak sha ngan hubby dia, abg adi, yazid ngan tunang dia & en.mus....


tempat mula2 kitorg gi.....MARDI Cameron Highlands...sampai sini pon dah lambat,so xde la staff sana yang layan...yelaa...janji nk sampai mardi kul 12.30 p.m..cian diorg,mesti penat tunggu kitorang kan.....hmmm....maafkan kitorang k!!!!dalam tentatif tu ye2 je tulis bertolak kul 7.30a.m.....tp hampeh jer...ngan masalah bas lambat...student lagi....ntah la....naik kematu gak punggung ni dok dalam bas....hehehee....


kak fizah n kak bib ngan anak2 diorg....dh sampai tu xnyempat2 diorg suh amik pic....cam biasa la aku kan camerawomen kat opis nih!!!!hehee....


yam,kak sha ngan hubby dia,abg wan....


that's me!! nk gak amik gambo kat pokok bunga ni....tuan empunya pon kene la amik pic....asyik diorg jer.....hihihi...


aku dikelilingi bunga2 kat MARDI ni....waaaahhhh!!


hmmm...aku ngan kak fizah & anas (dah final sem dah...)


sempat gak nk posing kat dalam air terjun ni....


berdua dgn mu......hehehe....jgn jeles tau....


abg adi dikepit oleh bunga2 ASPer.....


cantik punya pasal...sanggup nak selit2 nk amik gambo ngan bunga nih!!! sempit oooo.....


segar kobis2 kat sini...kalo dapat nih kan best!!


ala2 cam model lak!!! arggghh...perasan sungguhhh....kihkih...kat belakang tu kaktus....jage2 aa..kang terkene lak....


kenangan bersama staff ASPer di cameron....

abis kitorang melawat kat mardi nih....penat la berjalan2 kat situ...tempatnyer luas...pas abis melawat,aku try la mkn buah strawberry ngan coklat....1 cucuk ada 3 biji buah..wpon agak masam tp biler mkn ngan coklat, kira sedap gak la....bkn senang nk mkn makanan cmni....dpt rase sket pon ok la....tp mana la tau kot2 nanti leh wat hantaran kawen ala2 ct & dato' k...hmmm...klasss gituu....hahahaa.....

aktiviti diteruskan ngan balik ke apartment....ujan pon dh turun renyai2...sejuk gilerrr weiii......
cukup sampai sini aku bebel untuk ari pertama aku kat cameron....

daaaa...


No comments:

Post a Comment

:::sEArcH:::