Friday 11 September 2009

:::melecet oh melecet:::

 
erm....mase jumaat lepas kak sha ajak aku g mines sal dia nk beli kasut raya...jalan punye jalan carik kasut yang berkenan di hati...aku terpaut lak 1 kasut ni...harganye kalo x silap RM 59.90...pas diskaun 20 % dapat la dalam RM 48++....pikir byk kali gak...takut membazir bile beli..yela..aku ni bkn pakai sgt kasut bertutup ni...rimas la....tp pikir2 design dia cantik...last2,aku beli gak la....sbnrnye kak sha la yang tunjuk kasut tu...dia tau aku minat kasut yg terbukak depan tu...
^
^
nak dijadikan citer sal terlalu excited ngan kasut baru,aku pon pakai la mase gi keje ari selasa tu...mmg la bergaya sakan bile pakai tp biler jer tghari...aku dah xtahan sal kaki kanan aku dh melecet....sakit gak laa.....mase masuk lab ptg tu pon aku tampal handyplast nk bg kurangkan sakit,kalo x mau koyak kulit kaki aku ni...huhuhuuu....
^
^
tu la petua org dulu2 ckp.... "kalo beli kasut baru gigit la dulu sebelum pakai" .....tp aku dah gigit,still lagi jd cmni....so,dimanakah silapnyer ekkk???? skang kasut tu dah gigit kaki aku tauuuuu!!!!!! waaaaaaa........

No comments:

Post a Comment

:::sEArcH:::