Wednesday 16 September 2009

:::penutupan sementara sempena hari raya aidilfitri:::


penutupan wat sementara waktu blog ni adalah sempena hari raya aidilfitri yang bakal menjelang ni...aku start cuti 17-27 sept 2009...lama kan aku cuti??walaupon kampung aku dekat ngan umah,kira org ckp sekangkang kera..tp aidilfitri x bermakna kalo x balik kampung kan??
kepada yang mengenali aku,aku ucapkan selamat hari raya aidilfitri..aku mintak maaf dari ujung rambut ke ujung kaki kalo aku ada tersalah cakap,terkasar bahasa,terbuat ape2 yang menyinggung perasaan sesape.....aku ni adalah insan biasa,xleh lari dari wat kesilapan kan???so...maafkan la yerkkk...
v
v
v
Selamat Hari Raya



Aidil fitri hari bahgia
Hari yang mulia
Mohon maaf bersama dipinta
Selamat... Selamat Hari Raya

Sembah salam ayah dan bonda
Ampunkanlah dosa
Hilangkanlah duka dan nestapa
Selamat... Selamat Hari Raya

( korus )
Semoga kita berjumpa lagi
Di hari bahagia ini

Mari teman mari saudara
Kita bergembira
Lupakan hatimu yang duka
Selamat... Selamat Hari Raya
( ulang korus hingga akhir )
v
v
v
selamat hari raya
maaf zahir & batin dari sunkissbeads creation/azura....

No comments:

Post a Comment

:::sEArcH:::